Monday, May 25, 2009

Last Paper..

Fuh...dh abis pon my last paper...skang tak tau r seronok ke..or sedih gler...confius pon ade gak...mcm2 r..
bnyk bende yang jadi..buat aku kdang2 mess up gler...aku tak tau nak bagi tau sape sbb aku sndri tak tau ape yang aku rase skang..
klu aku tau pon...boleh ke sesiape paham aku skang...damm...
ok..patot nye aku kene chill sbb paper dh abis kan..boleh lepak je...tapi tadi aku jawap pon macm tah ape ape tah..serious aku benci gler...

ok! seriuous aku benci gler!!! kenape asyik aku je yang kene paham..asal kau ssah sngt ke nak paham aku...eeeee..gram sial....ckp elok2 tak boleh? asyk nak perli2 je...bler kau tak de mood mule la lepas kat aku..kau ingat aku nie ape? tempat lepas geram ke...klu kau dh tak de sumber nak lepas gram call la lepas gram di era tue...sumpah aku dh penat nak layan kerenah kau je....sikit2 boleh la kan...lame2 sape tak penat?? aku pon ade masalah sendri gak wei...aku manusia..ade hati..perasaan..bukan nye komputer yang ade butang "delete" atau ade tongsampah kat Desktop...klu aku ade wat salah kau bagi tau je...asal kau bengang sngt ngn aku...jgn harap org yang akan selalu ikut arus hidup kita..kita pon kadang2 kene ikut org...jgn ingat ape yang kite buat semua betul..belajar terime pendapat org jugak....

ok..hehehe baru boleh snyum ckit....asal tah aku emo tak pasal2 nie...myb bulan datang kat aku kot..so sampai disini je lah sesi luahan perasaan kite dgn pesakit wad no 3...skang teruskan dgn wad pesakit no 4...ye cik alia...dh makan ubat..??????

No comments: