Saturday, August 8, 2009

CENDOL UNTUK AYAH!!!!

hehehe..
dah lama tak update...berkarat dh blog aku nie...ala..."kondo" aku tak de inetrnet..
there were 1001 of thing i would like to write here...tetapi apabila aku kehilangan pendrive Adha yang aku save entry aku..mood update terus hilang..wawawa
yelah...bayang kan kite penat2 tulis entry untuk sebulan...tau2 hilang..peh! tak ke panas je hati nie...bukan je entry hilang..rm50 aku pun melayang...hmm..hilangkan pendrive org kene la bagi habuan sikitkan....hahahaha

ok...

this entry..is dedicated special to my beloved uncle (ayah) who rajin bace my blog nie...hahah walaupon content kat sini childish sngt2..hehe sampai aku private kan pon dia suruh "unprivatekan" balik...hehehe

THANK YOU AYAH!!!!!!!!!!(p/s: dis cendol is for you.....)

why i private my blog????
hahaha
its under construction.....right kan alia??????

No comments: