Saturday, March 21, 2009

Moody...

*Bilik bersepah dgn baju n beg..tambah lagi buku2 aku..konon2nye nak belajar tapi hampeh je...

*Sekarang nie aku rase giler sunyi..alia n other housemate dh balik..tinggal aku sorg meniti hari..

*Gler dahaga air..tapi air sejok dh habis plak...

*Rase takot je sbb isnin bakal dtg kan...tak tau nape gelisah sngt nie..rase tak selese segalak...

*Mood study dh hilang..tak sedar diri betul exam lepas break..means aku tak kan sempat study..pastu fail midterm..pastu kene drop subject tue cuz mdm sik kate "if you all cannot pass ur midterm its better you drop contrct law because im sure you will fail ur finale". siot ke tak siot aku nak tanya korang? dh minggu ke 8 kot...klu drop kene bayar full tue..tah ape ape tah minah sik tue..klu nak buat cam nie pon..buat la second or first week..nie dh halfmonth..buat naya org je...

*mcm mane nak study tapi tak de mood???

*tengah belajar cam ne nak buat journal nie..

*tadi dapt task baru..jadi mc time opening..oh! aku dh ler gagap..suke tersasul...ckap serupe nak nyanyi rap..lidah keras terbelit2..memang aku tolak habis2san la...then tibe2 terdetik plak kat hari aku "ek! kate nak jadi pembace berita..ha! nie la masa nye.." "kau giler! bace berite depan kamera! nie dapat VVIP!!! kalau salah ckp mati kau!!'' tapi after kak ita yakin kan aku n cakp "this is for ur future""mcm mane nak jadi lawyer kalau takot ckap dpn org??" so..i take that as my jihad..atau challenge..to improve myself..so..kalian doakanlah aku ye....amin...

No comments: