Sunday, March 22, 2009

Telah Tiba Masanya.....

Hari nie dh 23 hb 3 2009..bermaksud aku akan berangkat ke bumi aceh tak lama lagi dan akan mendukung tanggungjawap yang berat dlm beberape jam dari sekarang....

InsyakAllah..semua nye berjalan dgn lancar..dan InsyakAllah jugak aku akan menyempurnakan semua tugas dan tanggungjawap ku disana nnti...tapi yang pasti perasaan takut untuk menjalan kan tugas telah aku rase sekarang..bimbang aku tergelincir dari landasan niat aku...bimbang aku tak ikhlas disana nnti...ape2 pon godaan dan cabaran dan halangan..aku cube untuk kuat..aku akan cube untuk berserah kapadaNya...aku cube memperbetulkan diri....dan aku akan memperbetulkan diri....

persiapan....secara fizikal aku memang dh bersedia...tapi mental dan rohani...masih dlm takat goyah...aku takut rohani aku tak kan boleh diperbetul...tak tahu mane punca nya...ape yang pasti aku sendiri tak kuat melawan godaan laknattullah....

Disini aku ingin menyerahkan ribuan-kalung terima kasih kepada family, rumet, housemate, classmate dan rakan sekalian kerana sentiasa menjadi tulang belakang malahan tulang belikat aku dlm menyempurnakan tugas sebagai Seketeriat Aceh dan juga sebagai muslimah...terima kasih untuk semua yang kalian telah lakukan...memberi sokongan, harapan, sumbangan, idea, masa, doa dan segala2 nye..dan paling penting terima kasih kerana memahami khilaf ku..

Kepada Team Delegasi Phuehaba Aceh 3 terima kasih kerana sudi mengambil aku menyertai keluarga ini..harap kiter dpat bekerjasama disana nnti..terime kasih juga kerana kalian dapat menerima dan memahami baik buruk aku...aku amat menghargai segala tunjuk ajar kalian...

Doa kalian semua amat aku harap2 kan...moga2 pahala aku kesana dan membantu mereka yang kekurangan dapat kiter kongsi bersama..amin...

3 comments:

Irshad K.J said...

anda bapa daku juga ke acheh jumpe tak?

syafeeqradzif said...

tahniah... u've done very good job... all da best for ur future... mintak maaf kalu ade per2 salah ek spnjng kt sane.. hehe...

FatinYazid said...

Mr.S : hahahaha rase tak kot..daku tak berjalan sgt kat sane..ade misi yang perlu di selesai kan...

A.Shafeeq : saye tak boleh lakukan nye tanpa sokongan dan dorongan korang semua...