Monday, January 12, 2009

Oh Pimples..

Bermula dgn keangkuhan kerana muka yang tak pernah tumbuh setitiik jerawat pun..aku mengambil keputusan untuk mencuba semua produk pencuci+pencerah kulit (aku sedar kulit aku ketegori kicap masin).. sejak 2menjak 3menjak berkecimpung dlm bidang mencuba semua produk sabun pencuci muka..setitik 2titik dan 3titik jerawat kecik kecik dh mula mengatalkan diri untuk menonjol..
dulu kalau tumbuh jerawat aku akn berlagak dan hanya ckp "ala..jerawat gatal je..bese r org kuat brangan.."
TAPI SEKARANG apa bila tumbuh jarawat batu nie!!! aku hnya mampu turmenung dpn cermin bilik air mak aku kat dalam rumah bapak aku..

6 comments:

aliah kama said...

FUYOOOOO TUKA LAYOUT SIOT...

hahah.

semartttt lah lu.

kehkeh

Fatin said...

hahahaha
daku dh agak dh..
mesti anda punye!!
dan mesti komen layout!!
haha
tapi belom ciap r...
anda kan tahu..aku suke warne2 kan..nie kan cam puteh je..nnti daku nak tambah warne warne r kat layout nie...hehehe

aliah kama said...

okkkk jom beli pensel kaler!

Fatin said...

hahaha
saye pilih LUNA!!!!

Dancer said...

=.= masyaAllah wahkakakakakaka! korg ni.

aliah kama said...

hahah.mengucap2 izza.hahah