Wednesday, January 7, 2009

pertemuaan yang silap dan jodoh yang salah....

Aku mintak maaf..dlm kesibukkan dgn campaign boycott israel..aku mengngepos soal hati pulak..just nak bagi light information kat kalian semua...

hmm...baru je lepas bermasej dgn seseorg...ini informasi nye...

aku : kau rase pertemuan aku ngn dia mungkin satu kesilapan..atau hubungn aku ng dia sebenarnya silap kan?

seseorg : jodoh pertemuan adalah dr Allah cik amanina oi..so...xder istilah pertemuaan yang silap dan jodoh yang salah..sbb Allah..Allah yang tentukan semua nie...msti ader sbb kan...

aku diam dan xbalas mesej seseorg...betul gak dak nie ckp..so..aku pon tros tido tanpa memikirkan dia..nite semua...
oh! kepada semua...hargailah jodoh n pertemuan anda..kerana ia dtng dari Allah...

6 comments:

aliah kama said...

heaven sake,kenapaa anda pikir mcm tu?

ya ampun deh.hargai please.hubungan anda dan dia.jgn tnye lagi bnde2 mcm ni boleh?

korang masih stabil dan itu yang paling penting.

fatin,hargai.

Fatin said...

hmm..kami adalah stabil anda..tapi bile dia tanpa daku...adalah xstabil..sangat tak...

unknown said...

sungguh penuh emosi+ isi tersirat entry ni..

p/s: maybe da ditakdirkan jodoh korang berdua ngan last paper tu terjadi pada ari sabtu. aishh bawak2 bersabar la yer. dugaan ni.. :P

Fatin said...

hahaha..
tu la kan kak rozie...sob sob..
nak buat cam ne jodoh ngn last paper dh cam tue...doa2kan kiter org past ye...

Dancer said...

knape dkt blog letak gmbar tepi tu :(

Anonymous said...

huhu
kasi timbul keinsafan ckit..
kat akak ngn kat semua gak...
jgn rsau..campaign nie akan dijalankan seminggu je..