Friday, December 26, 2008

Bahan Untuk update>from>>kak rozie..

A)sesiapa yg kene tag kene tulis sesuatu tentang orang yang tag die.
so Kak Rozie @ Kak Jojie is:
1) Nampak brutal...tapi dlm hati pink + bunga2 haha
2) Cool gler...tak penah marah2 klu marah dia buat2 xmarah...

3) Tak kedekut..terutamanya seliper hijau dia yang aku pinjam buat g date..thanks kak rozie!! Dia penah bawak balik sos ngn kicap botol besar kat umah kiterorg..tue pon aku ngn alia yang habis kan..haha
4) minat beckham kot..sbb dari dlu dlm blik dia tergantung muke beckham celender december 2007..hmm..dekat 2 taun gak r dia gamtung celender tue....

5) semua org selesa ngn kak rozie...
6) kelakar..bukan kadang2..bukan selalu..tapi sentiasa!!
7) ader 2 karektor dlm satu badan..huhu..kat umah family dia jadi adek..kat umah cni dia jadi kakak..

8 ) tak ambil kesempatan kat org..muke sentisa jujur..

9) n..yang paling aku jeles kat dia..SEM NIE DIA AMEK SATU SUBJEK JE...

B) 10 perkara tentang diri sendiri.

1) SERIOUSLY AKU TAK TAHU SIAPA DIRI AKU SEKARANG..i have no idea....
2)tengah lost..
3) tengah confius..
4) blur..
5) xder matlamat..for now..
6)
7)
8.)
9)
10)

skang saya nak tagged:

aliakama..ween..izza..arif..fitre...eka..

6 comments:

Anonymous said...

oitt~ bab2 pink+bunge2 tu simpan dlm hati je arr.. x yah share ngan orang ramai ehehe :P

ween said...

Oh, kena tag lg! Later ween buat okey :D Bz wit final. Hehe. TQ

aliah kama said...

hahahh.jujur gile tag ni.
oh2 i pon buat later lah ye.'bz dgn final'.u tau kan.kan.kan.
haha

Fatin said...

ok ok ok..dh edit dh!! hehe
owh!! finale!! yeyeye ok xpe..hehe

aliah kama said...

konon lah dakkuuuu ni bz.oh.jgn kate anda percaya.cammonnn.

haha

Fatin said...

hahaha
daku tahu anda bz..tapi bkn bz finale..kan kan..hehehe bz tido!!! hahaha