Tuesday, December 2, 2008

Doa buat semua..

post kali nie bukan ceramah atau aku nak kate aku bagus sangat..just untuk peringatan untuk aku sendiri dan kalian semua..sahabat aku...

Ya Allah Ya Tuhanku
hambaMu merindukan
rahmat kasih sayangMu dan jua keredhaanMu
dalam hidup ku..

Meskipun ku ulangai dosa noda
yang menjanjikan azab sensara
namun ku sedari keampunanMu
tidak bertepi..

ku akui diri ini
hamba yang mungkir pada janji janji
jadikan taubat benih yang sejati padaMu ilahi..

Ya Allah
ampunkanlah dosa2ku
Ya Allah
redhakanlah kehidupanku..
moga terhapus penghijap klabu
antara Kau dan aku..

Tuhan..
ku zalimi diri ini..
andai kau tak ampuni dan rahmati
alangkah rugi nya diri...

Tuhan..
jgn kau palingkan hati ini...
setelah kau beri hidayah...
sesungguhnya....
Kau maha pengasih...

Amin...
Alhamdullilah..aku dapat jalani bulan lepas sbgai seorg manusia...
tapi klu kiter tengok betul2 hidup kiter nie kan...pernah tak terdetik kat hati kite..apa nilai sebuah kehidupan? perlu ke kiter buat aktiviti harian kiter untuk hidup? apa yang sebenar nye kiter nak semasa kite hidup? apa motif kite kat dunia nie? apa tujuan kiter? mana hala tuju kita?

2 comments:

Dancer said...

balik x bagitawuuuu.. biase die yeee
hiksssss
*lariiiiiiiiiii*

Fatin said...

hehehe..
sooorrryyy izza n semua..
tadi xder org kat rumah...
huhuhu