Monday, November 24, 2008

Kejatuhan ku...

Siti Aliah...>> Sbr anda. Bapa mmg bgitu. Anda jgn sdh. Anda kuat.

Hubby..>> Syg jgn ngs. B tau mi kuat. Ala..semua stdent lalui bende yg same. B ttp syg mi.

Mama..>> Tue la akak. Mama dh ckp. Akak slalu degil ckp mama. Mcm mane skang?

Papa..>> Akak degil. Papa dh ckp. Tgk dh jadi mcm nie. Mcm mane akak nk cover blik. Susah tau. Minggu nie akak brubah nnti 2 3 minggu lg? akak buat perangai lg. X kesian ke kat papa ngn mama susah cari duit bagi kat akak?

Terima Kasih semua..kerana kalian aku masih berdiri disini..kerana kalian aku tetap kukuh berdiri..kerana kalian aku tetap kuat menjalani hidup ini..

adakah kajatuhan aku adalah permulaan kabangkitan aku...atau aku akan terus jatuh..jatuh dan jatuh...doa kalian bekalan aku........

4 comments:

aliah kama said...

anda jgn sedih.nnt daku sedih.maaf daku bertangis lebih over dr anda.anda adalah perempuan paling tegar di dunia.tiada akan jatuh juga.kt get tru sume ni same2 ok.jgn sedih!

Fatin said...

hmm...ader time je daku kuat...huhuhu

Anonymous said...

be strong fatin, very very strong.

Fatin said...

thanks qila..