Sunday, November 16, 2008

Story yang tertangguh....

14 Nov....aku n alia gi jog...aku jog sbb aku tau aku nie gemuk n need some stamina...alia jog sbb...dia nk lari...lari dari 14 hariblan..lari dari masa silam.....aku tau alia sedih...aku pun sedih...aku sedih sbb alia sdih..alia sedih sbb....hmmm....
Time lari...perasaan lari tue bez....mase tue kite dh xpk ape2 lg dh...kecuali AIR 100PLUS..!!! dlm hati...kosong..Angin mlm tue..mcm tau2 je...kiterorg prlukan ketenangn..mlm tue..tenang je..setenang hati kiterorg....berbekal kan mp3 yg disumbat kat dlm telinga masing2..kami...lari 10 round...tinggal kan semua masalah kat belakang...tanpa pusing kembali...


*************************************************************************************
15 Nov....aku n alia kuar gi hantar kasut aku kat doc.kasut...hehehe..cian dia kene jahit..pastu...gi mkn kueh tiau greng n rojak mee n satay kat kampung jawa!! wah!! murah n sedap!!! then...aku xnak balik lg...so...kami pun teros ke EYES ON MALAYSIA MELAKA!!!!! kami lapak2 kat citu n we bought something!! oh...nk promot ckit...eyes on malaysia melaka kat melaka nie murah sngat dari kat titiwangsa!! sape2 yg tringin nk naik...boleh r naik skang!! jgn terlepas!!!After that...mlm nye part blem habis lg...aku n alia gi lepak kat jongker walk...hehehe nk mkn buah2 celop coklet n icekrim greng...kami jalan along the way mncari2 2 prkara yg xder kat tempat lain....yg jmpe hnya satu je...buah coklat..tapi icekrim greng xder...kesian alia..huhu..xpe2...lain kali ye....last sekali...kami balik n tido........










*************************************************************************************

16 Nov....aku, alia, izza n ash merentas desa ke taman seri aman alor gajah untuk memakan pree kat ctu..hehehe..jmputan hubby aku ke majlis kawin sepupu dia....hehehe..we all dapt extra ayam msak merah satu pinggan..tapi xboleh nk bungkus lauk balik...atas alasan lauk xcukop...huhuhu tapi pape pun we al kenyang..hehehe..along the way blik....we all stop kat second pit-stop untuk membasahkan tekak dgn air kelapa yg huh!! terangkat!!!..after that..we all balik to teratak Ep...andoh oh oh...izza n ash ader request nk mkn satay..nnti akak akak nie bwak korang mkn kat tmpat bez punye!!! hehehe
















6 comments:

aliah kama said...

daku juge jog sbb gemok dan perlu stamina.haha.

enak segalak gmbr.

fatin amanina,thank u yeh.
for the wonderful weekend.weekend di melaka adalah sampah tanpa anda.dan iza.dan ash.dan mira.dan sume2 lah.

sekian bye2

Dancer said...

hihiks. gmba suda upload. ho yeah. nanti nak curik tau kak aten! kak aten da tido da time ni. hehehee

Fatin said...

hahahaha..
ya ya..
thanks to korang korang semua jugak!!!
neekweek mari pulang!!!

unknown said...

.aku jog sbb aku tau aku nie gemuk n need some stamina...- fatin
daku juge jog sbb gemok dan perlu stamina.haha.-alia

me--> cmon la wei.. GEMUK? propa je ar korang niii :P

Fatin said...

hahaha..
kiterorg gemuk!!!
tapi alia lg gemuk!!
hahahaha

hajah jongang said...

wah,
macam2 citer ade
ade date ag
haha