Saturday, November 15, 2008

Pagi nie....aku dan dia...

Pagi nie...aku bgun lewat...1st time kot aku bgun pukul 1pm...wah!! haven gler...mimpi aku...xpayah ckap...bertukar2..hehehe..

dan...
rutin biasa aku....tngok blog gune laptop alia...
******************************
agak bahagia la hari nie.....sbb....seseorg yg aku cari2 selama aku dari sekolah menengah reply comment aku..!!! aku ingat....dia hnyalah khayalan...tapi xsangka dia...ade..wujud..dan dia memang manusia macm kita!! dan replay comment aku....comment dia walaupun berunsur melawak cukup buat aku bahagia pg nie...
tapi....
aku tahu aku bakal hilang dia lagi....Laksamana Sunan....hope dia dapat tukar fikiran untuk menghilang kan diri............

4 comments:

Dancer said...

CREATIVE NYEEEEEEEEEEEEEE!!!
NK WAT HITAMKAN PUTIH TU JUGAKKKKKKKKKKK!!! AGAGAGAGAG
da dpt daaaa :D

aliah kama said...

tau ta pe!
hahahah.
lawak gile!

Fatin said...

hahahaha..
bez kan!!
nia ala ala konsep secret message r...hehehe...o glo in da dark!! hahaha

Dancer said...

:P tere tere tere
creative gile!
xpnah terpk nk bwt cmtuh