Thursday, November 20, 2008

Untuk Siti AliaH...

Hmmm....myb this is the 1st post about you al...bukan sebab daku malas or xnak..just sebab i dunt have the right word to write..now..i think i ready....

*******************************
Ya! memang ade yang cakap "she ruined my life" tapi bagi aku "she make up my life". walauape pun org ckp...i will stick to you..not because your money..not because your popularity..it just because you alwayz beside me went i need someone to talk to...she always sokong ape yang aku suke buat eventhough she dont like it...contoh nye meenting sampai lewat mlm, date sampai lewat mlm, ect. Alia pun selalu dgr cerita2 aku, xmcm sesetengah org yg dimana the whole story must be about HER!!! Alia pun paham kegatalan aku, dia layan je aku nk mengatal sane sini walaupun dia tahu aku ader bf tapi still selalu mengingat kan aku..xmcm org lain yang ckap aku perempuan gatal bler aku cube2 test market!!!! Alia xpernah menggunakan aku, she dunt have hidden egenda..tak macm sorang nie yang kawan dgn aku sebab kereta so that dia nk kemana2 xpayah gune bus n dia nak ke "legal night" ader org hantar n amek!!! Alia xbenci org lain..she is very friendly..xmcn sesetengah org tue yang benci semua org yang cantik and semua org kene tegur dia dulu n klu xtegur org tue diketegori kan sebagai "mangsa kutuk" dia..yang paling penting Alia x spend time lame2 kat dlm toilet untuk tngok muke kat cermin aka tngk muke lawa ke x or rmbut kemas ke x..Alia sentiasa kemas n dia xperlu cermin toilet untuk tngk muke dia, dia pergi toilet sbb dia kene pergi toilet bkn sbb CERMIN!!! hah!! lagi satu..Alia xpernah paksa aku ikut dia o setuju dgn dia..xmcm org tue yang semua kene ikut dia klu x kau bkn kawan aku..

Itu lah ALIA...

Sekarang semua org faham kan kenapa aku pilih Alia dari DRAMA QUEEN tu kan...hope korang jgn siksa alia smpai mcm nie.....jgn salah kan dia klu aku pilih dia dari korang sbb korang yang mess up friendship kita.....

11 comments:

aliah kama said...

damn.this is sad.
thank u anda.
and sorry for those misunderstanding yg kdg2 jd between kita.tp selalunya we managed to overcome it within a nite je klu xpuas hati pon.bangun pagi esok,everything will be just a memory.i love u for that.

omg.kt gay.best! :D

ween said...

Haha, anda sungguh gay! BTW post ni sgt touching :)

unknown said...

sob..sob..sob
terharu bace~ :P
dlm2 byk bende yg fatin type.. ade satu ni yg membuatkan me sedar...
now i know sumthing bout alia which is..
her name is SITI ALIA!! :D
serious baru tau babe! :p

Fatin said...

alia: i love u to!!! hehehe thanks to you 4 being my SITI ALIA...hahaha

ween: thanks 4 da comment...

unknown aka kak rozie: hahahaha SITI ALIA kan!! kat class letcure panggil SITI!!!

Dancer said...

auwwww so sweet!! :(
jeles woo..
korang kawen serentak mesti syiok!

Fatin said...

hahaha
izza: xlah...akak kawen dlu dari kak alia kot...dia mane ske kawen2 nie...sbb mase dlu dia xmain kawen2...hahaha

Dancer said...

ish kawin best lah. T.T

Fatin said...

hahaha..
izza: tue kene ckp kat kak alia..
huhu..
dia kate kawen xbez....

aliah kama said...

hahaha.
kawen ah.kawen.
sape ckp ta ske kawen oh.lalalala.
haha.ehh.kantoi kot name siti.
shiatsss.

to make it worse,ejaan nya adalah siti aliaH.tiada suka.aliahkama lebih best.dan dikenali ramai.hehe.
:D

Fatin said...

ops!! a'ah lupe H r....
ok ok ok...sorry ye miss siti_aliah kamaruddin...

aliah kama said...

tiada under score