Friday, November 14, 2008

Pagi yang gelap.....

GOOD MORNING SEMUA!!!

hmm...pagi nie aku bgun...selepas melayan kerenah MOHD RAFFI...(sejak pakai line aku dan dia asyk bergayut je...sblom tido telipon..bgun tido telipon...dah tido pon dia kat dlm fon lg...)

alang2 dh cakap pasal dia...izin kan aku tulis pasal dia ckit ek...

MOHD RAFFI....seorg lelaki yg mngubah hidup aku...sbb dia , aku dlm perbagai bagai mood....hehehe xcaya?? tanya alia yg tngh tido skang nie...(hmm...smbil berpaling pada rumet (alia) yg tngh berdengkur atas katil...) Aku syg dia sngt..(bkan alia..tp raffi..hahaha) 2 nov ari tu...ktrorg baru je selebret aniversary yg ke-2tahun..dia beli kan aku bunge...1st time dapat bunge..ngn se 1/2 kilo kek!! hehe..(aku nk upload gambar kat cni..tapi aku pakai laptop alia..xde gigibiru plak)...pastu dia bawak aku pi jlan2...bez nye ari tu...seronok!!..tapi skang..dia dh gi keje...bosan nye...sape yg sudi layan aku nie...

aku teros menghadap laoptop alia....aku bace blog anak mat nor...bez gak blog dia..klakar..atlease it chree up pagi aku nie...pastu aku singgah jap kat blog alia..rishi..kak nodee..izza..kak rozie..myra...pastu skang..nk wat pe?? bosan...

hari nie....
bosan nye...class pon xder....nak wat pe ek...
rumah hari nie snyap je...mane semua org...bosan lg...
alia masih melayan bahtera mimpi....wah bez nye....

ape pendapat korang??
klu bosan nk wat pe ek??

P/S..sila hitam kan yang putih...

7 comments:

ween said...

Hye fatin,
jumpe blog ni from alia page. Hope u dont mind ya im linking ur blog to mine? Hehe

Fatin said...

hi ween!!
rndu kat ko!!
xkisah pon...sila kan..!!
thanks!!

Dancer said...

ape yg hitamkan yg putih. xpaham la kak atennnn :(

aliah kama said...

tu la.
amende?
i think lah kan bermaksud tinggalkan comment kot.sebab box 'leave your comment' ni kan warna putih je kalau kt tak type pape.
hmmmm.

Fatin said...

hahahaha...slah r semua...
after MOHD RAFFI tue...cube select all post tue...hehehe dpat x???

aliah kama said...

pempuan!
1st,daku ta tdo berdengkur okay!!
hahah.
2nd,aplikasi gigibiru adalah wujud di laptop ini.
3rd,oh ta syg daku.
daku akan tuntut fasakh.
yakni,kini.
bye u.

Fatin said...

hahahahaha...
sayg r sayg sangt!!!
hahahaha
daku x nak fasakh!!!
tapi gigi biru xder pon...nnti ajar ek...