Thursday, February 12, 2009

Aku Mahu Pulang...

sedang aku melepak dgn alia n farah menikmati American Idol, tibe2 aku dapat satu text mesej;

Salam...p'jmpaan dgn Tun esok dibatalkn...
harap maklum~ (Tun bz kot...)

Oh...cube korang bayangkan ape prasaan aku time tue.......memang sedih sgnt2 r...biler aku reda tak balik minggu nie jadi cam nie plak...minggu lepas aku tak balik..next week pon aku tak balik...next2 week tak sure lg...hopefully dapat r...

aku bukan nye rindu ketiak mak aku..tapi as a girl yang sumtime hidup nye agak mess up she need some place that she can call home...a place that she can feel secure..a home that she know she can rely on people names parent..where there is no burden for her and n stop thinking how to live...and she can be a child also rest from act like a teenage...

Aku penat menjalani hidup yang kadang2 jauh dari landasan yang aku cipta....
Aku mahu pulang.....

No comments: