Tuesday, February 3, 2009

Hari ini...

Alhamdullillah cuz everything went so well today..i rose up this morning, get ready and on to FBL. sesampai je kat sane aku tanya la kat kaunter to nape aku tak boleh buat reg subjc n aku dh buat assment tapi sistem cakap belum..kakak kat FBL pon taktau nape so dia hantar aku ke ERU..sesampai disana aku kene jumpe Cik Balqis tapi makcik nie ader keje plak so kene tnggu jap..dh 10 minit tnggu aku pon dh naik malas r sbb tnggu mcm nak jumpe PM plak kan..then aku ambek langkah mudah dgn bertanya sekali lg kat kaunter tue..setelah bercerita untuk kali ke 1000X masalah aku,abg tue pon check kan kat sistem..nak tahu tak nape aku tak boleh reg??

huh! lecture aku salah wat assment!!! oh! aku pon jumpe lah lecture aku skali lg...dan kene bebel buat kali ke 3..salah dia aku plak yang kene tapi aku dh tak heran dh yang penting skang nie aku nk reg subjc!!dan akhir nye telah berjaya membuat daftar subjek..HAAAYOOOYO..the lucky subjc are

CONSTITUTION LAW II
LEGAL METHOD II
CONTRACT LAW II
COMPUTER LAW I
CRIMINAL LAW I

so friends...pliz wish me luck n doa for me ya..this sem gonna be a long long long sem for me..ye la 5 core subjects kot..ya Allah, please help me to be strong and persevere to wade this new semester.
Bila semua dh settle, ptg tue contact lens aku koyak plak..koyak klu kat luar mata xpe lg..nie dlm mata..huh! korang tak tau aku menahan sakit cam ne..sampai mlm pon sakit lg..tbe2 mata aku double vision plak..huh! takot gler aku akan buta esok pg..tapi double vision aku nie tak menghalang aku untuk membuang 'ulat mkn mayat' (bak kate farah) yang diternak didlm sink, mkn dan masak pasta, panas kan sambal, goreng telur dan hidup...hehe
SEKARANG..tibe part WM (bak kate kak jojie). DGN ini semua housemate aku dibenarkan untuk memakai WM tetapi bayarannye akan di beri tahu kemudian sbb nak gi tanya kat office dlu. WM hanya boleh dipakai pada hari Rabu dan Sabtu shj. satu hari 3 cucian shj. undang2 ini adalah untuk menjimatkan penggunaan air dan elektrik dan juga mengelakkan daripada salah-gune.Pakaian boleh basuh same2 tapi sidai sendri2.siapa2 yang rajin bleh r basuh ye..

5 comments:

Anonymous said...

bagos2..
usahe lagi..
mntk tnjuk aja ye..
machamental.bs

ween said...

Happy new trimester dear :D Study rajin2. Hehe

aliah kama said...

sape anonymous? mintak tunjuk ajar apaakah?

oh2.harini hari basuh baju!yeah!

dammit.dah lah class tersalah!! apaaa kitaaa pkkkk niiiii.

unknown said...

kalau sy tak nak gune WM tu bley tak??? :D

Fatin said...

anonymous: thanks
ween: thanks ween.kau pon ye..
c u at campus!!
alia:hahaha 2 bimbo!
unknown: hehe xkisah..hehe wm option saje..