Thursday, February 12, 2009

H**** 6SENSE!!!!

Hehe..hmm...aku senyum nie tak bermakne aku dh get over it...belom lg...tapi td..thanks to alia..aku happy ckit...nak tau nape???

tadi aku sdng mengadakan sesi luahan prasaan aku kat izza..and then suddenly alia jerit name aku n sebut name kawan baik aku nie H****...hehehe...H**** quite charm org nye, comel, cool, baik, jujur and suke cupcake yang aku jual time 3rd sem foundation aku..and paling penting my dearest friend aliakama crush dgn dia...wah!!!
nak dijadikan cerita alia kate H**** kat bawah..so aku yang rindu gak kat dia (daaa...sumpah dh lame gile tak jumpe dia) pon menjengok kan kepala kat luar tingkap..dsbbkan aku tak dapt tahan prasaan happy aku nie..aku terjerit nama dia (well tue yang aku slalu buat klu terjumpa dia..)
ape lg...dia pon pandang atas r...aku ngn alia lari sumbunyikan muke nie..haha..then dlm 5 saat kiter org tngok dia lg..and OMG dia tngk atas lg..shit! aku ngn alia lari lg menyembunyikan muka..haha..then buat kali terakhirnye aku nak tngk dia...dia dh jalan ke dpan..yang nampak just blakang dia n beg lama dia yang xpenah tukar2 sejak dlu..hehe (syg sngt beg tue) THEN TIBE2 DIA PUSING BLAKANG N TGK KITERORG!!! HAHAHAHAHA..as a gurl yee...kiterorg jerit..HAHAHA

hehehe..then..aku terduduk n terimbas kembali time aku mule2 rapat dgn dia..
aku n dia same2 tnggal hostel dlu...hmm..same group time orentasi..n same2 terpilih jadi level leader..tapi dia tarik diri..myb tak suke memikul tanggungjawap..
dlu slalu dinner ngn dia..bkn berdua tapi ader wayne n ....
handfon aku rosak dlu....nak tau sape yang teman aku gi kedai hand fon ?? mereka2 la..hehe
ingat lg time baru2 masuk mmu..xder kawan..n aku sedih gler sbb fon rosak..diaorg dtng and cheer me up...hehehe
oh..bende paling sweet yang dia penah buat kat aku....
hmmm...dlu aku tnggal kat ostel tingkat 4..n blik aku ader satu tngkap besar...satu mlm nie..tibe2 aku mcm dgr ader org panggil name aku luar tingkap tue..aku mule2 tak nak prasan..tapi najiah yang bagi tau aku adr org cari aku..so aku mengeluarkan kepala luar tngkap tue..dan guess ader sape??? H****!!!! dia ajak gi mkn...tapi aku dh mkn dh time tue...so...rejcted..hehe but he is soo sweet...again n again dia akn slalu panggil aku kat luar tngkap tue...hehehe skang aku dh keluar dr bilik tue..klu aku nampak tingkap tue..aku akn tringat dia..hehe bnyk lg bende yang kiterorg penah buat same2..semua nye fun....nak tngk gambar dia?? bleh check it out fs aku..ader r gambar dia..tngh comot2 pakai tepung kat muke!! hahaha

hehe...aku tak tahu r nape alia boleh lg trase kehadiran dia..maybe masih ader sekelumit cinta..hahahaha
pape pon taniah to ALIA KAMA..sbb masih ader H**** sixsense!!! hahaha

P/S: I do miss all my friends....semua dh bawa haluan masing2....

3 comments:

aliah kama said...

KEPALA HOTAK KAW CINTA. EH EH. HAHAHHAHAHAHHAHAHAH. mmg tak bole bla la sixth sense ni. sumpah weh takde hati lgsg wehhh dgn dia. hahahaha. setakat comel. dan charming. kucing daku pun comel dan charming. cewah padehal takut kucing dan tak bela kucing.

dari tgkat 13 pun bole rassssseeee bile die lalu ni kan pulak tingkat 4.damn. kadang2 cam takut lak. padehal die tak berbunyi pape pun. kalau die ade somewhere near mesti dapat rasa. gila ke wehhh.

MUNGKINNN

JODOH?

Fatin said...

OMH!!! JODOH2!!!!

hahaha ye..jodoh la anda..daku pasti!!!

aliah kama said...

tiada.
diam lah kaw.